index - Hypermedia Domain, IRT b<>com Accéder directement au contenu

 

Bienvenue sur le site des publications scientifiques du domaine Hypermédia de l'IRT b<>com.

 

Actualité

Félicitations, Amine Kacete a reçu un best paper award à la conférence ICGIP 2016 pour son article sur l'usage des random forest pour du suivi du regard.

Continuer la lecture Partager

Dernières publications

Chargement de la page
 

Recherche

Chargement de la page

Nombre de dépôts

Chargement de la page

Statistiques

Chargement de la page

Mots clés

Réalité virtuelle MIMO channel estimation Arbres de décision Cloud SLAM Evaluation HD Localization Mixed Reality Scheduling Apache Spark 3D User Interfaces 3DUI Awareness in Collaboration Systems 3D eyeball Ephemeral Resources Arts Gaze estimation Mapping Augmented reality Acceptability Génération Numérique d'Hologrammes UHD Unused resources Apprentissage machine Synthetic data Real-time Hologram Calculation VVC 3D User Interfaces Camera relocalization Physical model MIMO Cramér-Rao bound Adaptive Video Streaming Channel estimation Adaptive spatial resolution Plasticity Collaborative Virtual Environments Augmented Reality Adaptive Regression Forest Virtual reality HDR Allocation 3D User Interaction Laser Automatic Recognition Machine Learning Neural networks AI Authorship Serverless 8K 360 • Activity recognition Holographie Edge Rate-Control Random Forest Stress 3D Imaging SHVC Virtual Reality HEVC Computer-Generated Hologram Acceptabilité Emotion recognition Assisted annotation Video coding Deep learning Video compression Arbitrary Sample Rate Conversion Big data Computer-Generated Holography Signal processing Auto-évaluation Redistribution Awareness 3D Hand Skeleton Adaptation and reconfiguration Autoscaler Vidéo 3D Artificial Intelligence SLA Regression Color holography Deep unfolding Back-propagation with gradient decent 4K Visualization Acceptance Eye tracking 3D imaging Machine learning 3D morphable model Plasticité multimodale Three-dimensional imaging Holography Autoencoders Collaboration Online learning Affective-Motivational factors